Medlemslogin

Kære medlem
Vi arbejder hele tiden på at gør det letter, at være medlem af ASK Hedeland. Derfor har du 2 muligheder for, at se hvilke kontaktinformationer vi har registeret på dig. De 2 muligheder giver dig tilsvarende mulighed for, at tilmelde/afmelde dig aktiviteter i ASK Hedeland. Valget er dit – Medlemsportalen eller MedlemsApp’en?

Fremover vil vi bede dig om, at holde dine kontaktdata opdateret via Meldlemsportalen. Det et er vigtigt, at vi har de rigtig kontaktinformation på dig så vi kan informere dig om nye spændende aktivitetter i ASK Hedeland.

Medlemsportale – via browser :
Du kan logge ind på ASK Hedelands medlemsportal ved, at bruge dit medlemsnummer og dit password, du har fået tilsendt i en mail fra sekretariatet.

På medlemsportalen kan du se og ændre de information vi har registreret på dig. Du er selvfølgelig altid velkommen til at rette oplysningerene.
Få du nye kontaktoplysninger beder vi dig om at rettet din oplysninger fx ved flytning adressen, ny e-mail eller nyt telefonnummer.

Du kan også tilmeld/afmelde dig vores aktiviteter via medlemsportalen.

KLIK HER – for at komme til medlems portalen

MedlemsApp’en – hvordan?:
Få at benytte ASK Hedeland MedlemsApp skal ud hente “ForeningLet” App’en, der hvor du henter dine App’s. 

  1. Gå ind på Apple Store eller Google Play
  2. Søg efter “foreningLet”
  3. installer appen
  4. Du er klar til at logge dig på med Medlemsnummer og din kode

I App’en kan du se nogle af de medlems oplysninger vi har registeret på dig og du kan også tilmelde/afmelde dig vores aktivitetter.

Her kan du se lidt billeder af “ASK Hedeland Appen”: