Grillaften på Maglehøjen d. 22/6-26
Sommerferien nærmer sig og klubhuset på Maglehøjen vil være lukket om mandagen i perioden fra 6/7 – 3/8 begge dage inklusive. Men, inden vi gearer helt ned, indbyder vi til den årlige grillaften mandag d. 22/6 kl. 18:30. Jan Thers lover at det også i år bliver rigtig grillmad som i de ”gode gamle dage”.
Arrangementet er for medlemmer af alle sektioner, ledsagende gæster, officials og klubbens venner og samarbejdspartnere.
Det koster kr. 185,- at deltage hvilket dækker mad og kaffe. Øvrige drikkevarer vil kunne købes i køkkenet til de sædvanlige købmandspriser.
Tilmelding senest fredag d. 12/6 via linket. For ikke medlemmer eller andre med digitale udfordringer, kan man betale til køkkenets MP-konto 40584 med angivelse af antal af deltagere og tydelig afsender.
Klik på linket og tilmeld 😊
Vi glæder os til at se jer alle sammen til en hyggelig sommerafslutning.
ASKH Klubhuset på Maglehøjen
